17 Kasım 2014 Pazartesi

Utanç Yarası



Defalarca yazıp sildim. ’Nasıl giriş yapayım, konuya nasıl dalayım?’ diye kendimle mücadele ettim. Şahsen bana çok dokunan, dinlediğimde inanamadığım bir olay. Elimde olsa güzel şeyler yazar bu yüz kızartan olayı
kapatırdım ama elden bir şey gelmez.
Utandım!
Dönemin iktidar partisinin (CHP) gardaşına yaptığı bu ihanet kokan, ‘Aras Nehri’ni yasa boğan olay bizim yüz karamız olarak tarihte yerini almıştır. Dilerseniz o elim ihanetten geriye dökülmüş çok anlamlı, tonajlı ve olayı özetleyen satıları paylaşayım sonra hikayeyi Cumhurbaşkanımız sayın Recep Tayyip Erdoğan’dan dinleyelim.
NOT: Siyasi düşüncelerinizi rafa kaldırın, varsa vicdanınızla dinleyin.

Boraltan bir köprü,
aşar geçer Aras'ı.
Yuğsan Aras suyuyla,
çıkmaz yüzün karası.

Düşman bekler karşıda,
önüne kattı beni.
Can alınan çarşıda,
gardaşım sattı beni.

Dönüp seslendim geri,
merhametsiz birine.
Beni siz vursaydınız,
şu gavurun yerine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder